Menu
BVO logo

Wist jij het al? We zijn leidend in klantgerichtheid

Trots zijn we onze toppositie de MT1000. In de categorie Training en Opleiding zijn we de beste als het gaat om klantgerichtheid, productieleiderschap en uitvoering. Juist na dat hectische coronajaar vinden we dat een mooie waardering die graag met je delen.

Een prachtige beloning

“De toppositie op klantgerichtheid, productieleiderschap en excellente uitvoering is een prachtige beloning,” zegt onze directeur Sven Tump. “En dat na een hectisch jaar, waarin intensief contact met de klant, doorontwikkeling, digitalisering van onze trainingen en snel kunnen schakelen in de uitvoering meer dan ooit de sleutel waren tot succes. Dat we dan juist daarop als nummer 1 worden beoordeeld, maakt mij trots op onze organisatie en mijn collega’s.

Blij met onze evaluaties

Rake woorden van Sven, waar we eigenlijk weinig aan toe te voegen hebben. Beter vinden we het om de deelnemers aan onze trainingen aan het woord te laten. Graag delen we een greep uit hun ervaringen en beoordelingen die we het afgelopen jaar binnenkregen via de Feedback Company. Daarbij gaat het om uiteenlopende trainingen:

“Goede training, met enthousiasme gegeven.” Anoniem

“Fijne training, met veel persoonlijke aandacht per kandidaat door de trainer. Ook veel geleerd van ervaringen van medekandidaten.” ABN AMRO

“Erg goed en leuk.” Barbara Brouwer

“Hele goede cursus. Ondanks dat je met meerdere mensen de cursus volgt, neemt Nico (de docent) toch de tijd om persoonlijk met je in gesprek te gaan. Nico kijkt naar iedereen persoonlijk en dat is heel erg fijn. Veel geleerd over mijzelf en over anderen.” Anoniem

“Goede training, Marcella van Bree uitstekende coach.” Visser & Smit Bouw bv

“De training is effectief omdat hij je laat zien wat je communicatie en beïnvloeding stijl is, hierdoor ben je beter in staat om je boodschap te effectueren. Sturend op directe, indirecte en je para-linguïstisch gedag.” RH Marine

“Ik ben erg tevreden met de docente, ik werd erg enthousiast van haar. Het was prettig om op een bewuste manier met taal bezig te zijn en vond het leuk om te merken dat iedereen een eigen schrijfstijl heeft.” Anoniem

“Leerzaam! De trainer wist continu de aandacht vast te houden.” Sahar

“De docente (Tamara Metten) heeft er een onwijs leuke en vooral leerzame training van gemaakt. Een training zoals deze anno 2021 gegeven moet worden. Er werd echt gekeken naar wat wij als leerling nodig hadden en niet zozeer dat alle modules (een voor een) werden afgegaan. Een heel fijne werkwijze. Veel docenten kunnen hier nog wat van leren. Ik vond het een erg fijne training en heb een hoop geleerd in deze twee dagen.” Nathalie

Van zulke evaluaties worden we natuurlijk heel blij. Want uiteindelijk is dat waar het om gaat, ook voor de MT1000: mensen en organisaties verder helpen in hun ontwikkeling.

Deel dit artikel

Wellicht ook interessant

Op Maandag, 4 Maart, 2024, 12:22

Wat is strategisch leiderschap?

Leiders zoeken voortdurend naar manieren om hun leiderschap te versterken en hun organisaties naar een hoger niveau te tillen. Een benadering die steeds meer erkenning krijgt, is strategisch leiderschap. Maar wat houdt dit precies in? Hoe kunnen we het toepassen in onze werkpraktijk? In deze blog gaan we dieper in op strategisch leiderschap en de betekenis ervan. Ook lees je waar het verschil zit tussen ‘gewoon’ leiderschap en strategisch leiderschap. Tot slot lees je over welke eigenschappen een strategisch leider beschikt én krijg je tips om vandaag nog je leiderschap naar een hoger niveau te tillen. 
Lees verder