Training Commerciële Binnendienst

3 dagen - Betere resultaten en hogere klanttevredenheid
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Wil je graag een meer proactieve en klantgerichte houding hebben in je telefonische en schriftelijke communicatie met de klant? Wil je goed kunnen omgaan met lastige klanten en betere resultaten halen? In deze training komen de vaardigheden aan bod om een professionele medewerker commerciële binnendienst te worden. Je gaat oefenen met het stellen van de juiste vragen op het juiste moment en je leert om te gaan met lastige en ontevreden klanten. Commerciële telefoontjes plegen is straks geen probleem meer voor jou.

Jouw resultaat

  • Je kunt helder en duidelijk communiceren
  • Je zorgt voor hogere klanttevredenheid door een sterkere klantgerichtheid
  • Je bent in staat efficiënter en resultaatgerichter samen te werken
  • Je haalt betere resultaten

Voor wie

Deze training is bedoeld voor medewerkers in een commerciële binnendienstfunctie.

Aanpak

In de training komen alle aspecten aan de orde die te maken hebben met je commerciële binnendienstfunctie. Niet vanuit de theorie, maar heel praktijkgericht. Je gaat aan de slag met de punten die jij lastig vindt. Voor de training geef je namelijk aan wat je wilt leren in deze training. De trainer geeft hier dan extra aandacht aan tijdens de training. Zo weet je zeker dat jij je verder ontwikkelt. Je werkt ook aan je persoonlijk actieplan. Hierin leg je vast wat je hebt geleerd en hoe je dat toepast in je werk. Dus ook na de training kun je hier verder mee.

High Impact Performance

Om de impact van de training te vergroten, werken we met een zeer ervaren trainer én trainingsacteur. Zij helpen je om je vaardigheden te verbeteren. Dit doen ze aan de hand van de High Impact Performance-aanpak. Dat is een veilige én confronterende trainingsmethode die ervoor zorgt dat je meer inzicht krijgt in het effect van je handelen en gedrag. En dat doen we zo praktijkgericht, dat jij je leerdoelen behaalt en zodoende succesvoller wordt in telefoongesprekken!

Waardering

8,6

Gerelateerde trainingen

  • Training Klantgericht Telefoneren
  • Training Commercieel Onderhandelen en Beïnvloeden

Klassikaal

Je volgt de bijeenkomsten uit dit programma klassikaal op een locatie naar keuze. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/bvo/media/teasers/opleidingsadvies-bvo-teaser-mobiel.png?ext=.png

Opleidingsadvies


Ben je niet zeker welke training het beste bij je past? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Zij kunnen je een passend advies geven. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.

 
Ben je niet zeker welke training het beste bij je past? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Zij kunnen je een passend advies geven. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
 
https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/bvo/media/teasers/opleidingsadvies-bvo-teaser-mobiel.png?ext=.png

Opleidingsadvies


Ben je niet zeker welke training het beste bij je past? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Zij kunnen je een passend advies geven. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.

 
Ben je niet zeker welke training het beste bij je past? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Zij kunnen je een passend advies geven. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.