Brochure downloaden

Klantgericht Telefoneren

  • Direct in uw mailbox
  • Alle informatie overzichtelijk in één document
  • Eenvoudig te delen of printen
Vul hier je persoonlijke gegevens in. Bij verzending van het formulier ontvang je de brochure binnen enkele ogenblikken in je inbox.
 

Contactgegevens

Velden met een * zijn verplicht.

Training Klantgericht Telefoneren

Training Klantgericht Telefoneren

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 13-10-2017

Prijs: 1329,-

Gemiddeld beoordeeld met een 8,3

Vind jij het soms lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren? Dan is deze training iets voor jou. Met deze training leer je wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe je dit op een natuurlijke manier toepast. Uit onderzoek blijkt dat een goed professioneel eerste contact per telefoon zeer belangrijk is voor de beeldvorming van een organisatie. Onze trainers helpen je klantgerichter te telefoneren. Door hun ervaring met telefonisch communiceren met klanten kun jij je optimaal ontwikkelen.

Jouw RESULTAAT

  • Je voert effectieve, klantgerichte telefoongesprekken.
  • Je luistert goed naar klanten en staat hen professioneel te woord.
  • Je weet hoe je de regie in het gesprek kunt nemen.
  • Je creëert vertrouwen in je organisatie.
  • Je gaat goed om met klachten en ontevreden klanten

Voor wie

Deze training is bedoeld voor iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.

AANPAK

In de training worden theorie en praktijk afgewisseld. De nadruk ligt hierbij op oefenen. Wat je leert ga je meteen toepassen door middel van rollenspelen. De oefeningen gaan over zowel ‘inbound’ en ‘outbound’. Alle aspecten van jouw dagelijkse praktijk komen aan bod. Je leert om vriendelijk en professioneel te blijven, ook tijdens lastige gesprekken. De trainer gaat in op de speciale mogelijkheden en beperkingen van telefonisch communiceren, zodat je hier optimaal gebruik van weet te maken. Je krijgt daarnaast gericht feedback van de trainer, waarin hij jouw persoonlijke leerdoelen betrekt.

Boertien Vergouwen Overduin staat bekend om zijn professionele en resultaatgerichte aanpak. Wij werken alleen met de beste trainers van Nederland. Zo ben jij verzekerd van een actuele training met veel resultaat. Wij geloven in een aanpak met veel persoonlijke aandacht. Daarom krijg jij een training waar je jarenlang plezier van hebt.

Waardering

Onze deelnemers waarderen deze training gemiddeld met een 8,3.

GERELATEERDE TRAININGEN

Programma

In deze training wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:

Persoonlijke intake

  • Persoonlijke leerdoelen
  • Jouw ontwikkelvraag

Klantgerichtheid

  • Wat verwacht de klant van een klantgerichte telefoonbehandeling?
  • De regels van zakelijk telefoneren

Zakelijk telefoneren

  • Uitgangspunten van telefonische zakelijke communicatie
  • Telefoonetiquette
  • Telefoonalfabet
  • De vriendelijke begroeting
  • Professioneel doorverbinden
  • Professioneel afsluiten van het gesprek

Lastige gesprekken

  • Omgaan met lastige gesprekken, klachten en emoties

2 dagen. Tussen de trainingsdagen zit een periode van 2 weken.

Wilt u Incompanytrajecten afnemen? Neem dan contact met ons op.

Startdatum

Variant

Dag

Locatie (regio)

Inschrijven

Planning

13-10-2017 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
13-10-2017 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
13-10-2017 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
13-10-2017 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
13-10-2017 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning
13-10-2017 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
13-10-2017 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
13-10-2017 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning
30-11-2017 Dag Donderdag Amsterdam Inschrijven Planning
30-11-2017 Dag Donderdag Eindhoven Inschrijven Planning
30-11-2017 Dag Donderdag Rotterdam Inschrijven Planning
30-11-2017 Dag Donderdag Utrecht Inschrijven Planning
30-11-2017 Dag Donderdag Zwolle Inschrijven Planning
30-11-2017 Dag Donderdag Nijmegen Inschrijven Planning
30-11-2017 Dag Donderdag Groningen Inschrijven Planning
30-11-2017 Dag Donderdag Den Haag Inschrijven Planning
05-02-2018 Dag Maandag Amsterdam Inschrijven Planning
05-02-2018 Dag Maandag Eindhoven Inschrijven Planning
05-02-2018 Dag Maandag Rotterdam Inschrijven Planning
05-02-2018 Dag Maandag Utrecht Inschrijven Planning
05-02-2018 Dag Maandag Zwolle Inschrijven Planning
05-02-2018 Dag Maandag Nijmegen Inschrijven Planning
05-02-2018 Dag Maandag Groningen Inschrijven Planning
05-02-2018 Dag Maandag Den Haag Inschrijven Planning
06-04-2018 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
06-04-2018 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
06-04-2018 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
06-04-2018 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
06-04-2018 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning
06-04-2018 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
06-04-2018 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
06-04-2018 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning
07-06-2018 Dag Donderdag Amsterdam Inschrijven Planning
07-06-2018 Dag Donderdag Eindhoven Inschrijven Planning
07-06-2018 Dag Donderdag Rotterdam Inschrijven Planning
07-06-2018 Dag Donderdag Utrecht Inschrijven Planning
07-06-2018 Dag Donderdag Zwolle Inschrijven Planning
07-06-2018 Dag Donderdag Nijmegen Inschrijven Planning
07-06-2018 Dag Donderdag Groningen Inschrijven Planning
07-06-2018 Dag Donderdag Den Haag Inschrijven Planning

Kosten

Trainingskosten: € 1.190,-
Trainingsmateriaal: € 30,-
Locatie- en arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.

Arrangementskosten

  • € 5,50 per avond (onbeperkt koffie, thee en ijswater)
  • € 25,- per dag (lunch + onbeperkt koffie, thee en ijswater)

Leadership academy kick-off diner

  • € 15,- 

Deze kosten worden alleen berekend aan deelnemers van de Leadership Academy.

Locatiekosten

  •  € 10,- per avond
  • € 29,50 per dag 

Locatiekosten worden alleen berekend als dit duidelijk bij jouw opleiding staat vermeld.
 
Reprorechten & Hand-outs

  • € 15,- (eenmalig per opleiding) 

BTW
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je je opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw.

De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wets­wijzigingen. 

8,3

Gemiddelde beoordeling training

Uit 6 ervaringen

8

Lois Verweij

Op dinsdag 16 december 2014, 09:17 uur

Educatief, leerzaam, interactief, kortom een goede dosis aan comm. training kenmerken. De trainer geef ik een 9.

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 09:16 uur

Een professionele en concrete training waar je echt handvaten krijgt en de communicatie uit elkaar rafelt.

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 09:16 uur

De training + intake was een goede aanzet tot verbetering van mijn communicatie. Ik merk wel dat het voor mij belangrijk is om, ondanks alle tips, mijn eigen stijl te behouden/te verbeteren.

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 09:15 uur

De training is dynamisch door de mix van theorie en praktijk. Door samen te oefenen kom je in gesprek met elkaar, kom je tot gezamenlijke inzichten en verbeterpunten.

10

Sylvia Hillebrandt

Op dinsdag 28 december 2010, 15:45 uur

De cursus was zeer leervol. Ik heb er veel van opgestoken. Zal dat in praktijk proberen te brengen. Op dit moment werk ik alleen met interne klanten. Maar zal het zeker bij mijn telefoon-mondeling en mailverkeer gebruiken. De trainer was zeer duidelijk en enthousiast. Wij hadden 5 deelnemers, zodat wij allen altijd een beurt kregen. Wij vonden het jammer dat de cursus afgelopen was. Voor mij had het nog 6 uur langer mogen duren. Zodat wij nog meer rollenspellen konden spelen en langer bij een bepaald onderwerp stil konden staan.

8

A. Strietman

Op maandag 6 december 2010, 14:15 uur

Zeer positievetheoretische en actieve training. Een aanrader voor een ieder die zijn etiquette van telefoneren wil opfrissen. Nodigt uit om je doelstellingen te verbeteren. Zeer aan te bevelen training.

Training Klantgericht Telefoneren

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 13-10-2017

Prijs: 1329,-

Gemiddeld beoordeeld met een 8,3

Trainingslocaties door heel Nederland zoals Amsterdam, Utrecht en Zwolle

Wil je persoonlijk advies? Bel dan onze traningsadviseurs: phone-pink-small.png 035 695 62 00

Een traject op maat?

Wanneer een aantal medewerkers dezelfde trainingsbehoefte heeft, is een incompanytraining een goede optie. Zijn de problemen complexer van aard, dan is maatwerk een uitkomst. Wij bieden voor elk probleem de juiste oplossing.

Of neem direct contact met ons op:

Alles in één overzicht

Wil je alle informatie nog eens op je gemak nalezen? Vraag dan onze trainingsgids aan. Hierin vind je het volledige trainingsaanbod met alle informatie. Je krijgt deze trainingsgids gratis thuis gestuurd!

Onze website maakt gebruik van cookies.