Brochure downloaden

Klantgericht Telefoneren

  • Direct in uw mailbox
  • Alle informatie overzichtelijk in één document
  • Eenvoudig te delen of printen
Vul hier je persoonlijke gegevens in. Bij verzending van het formulier ontvang je de brochure binnen enkele ogenblikken in je inbox.
 

Contactgegevens

Velden met een * zijn verplicht.

Training Klantgericht Telefoneren

Training Klantgericht Telefoneren

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 15-10-2018

Prijs: 1.329,-

Gemiddeld beoordeeld met een 8,3

Vind jij het lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren? Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou. In deze training leer je wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe je dit op een natuurlijke manier toepast. Goed professioneel contact per telefoon is zeer belangrijk voor de beeldvorming van een organisatie. Daarom ga je in deze training aan de slag met een goed begin van het gesprek en het gebruiken van vraag- en luistertechnieken. Zo voer jij prettige gesprekken en heb je tevreden klanten.

Jouw resultaat

 
  • Je voert effectieve, klantgerichte telefoongesprekken
  • Je weet hoe je de regie in het gesprek kunt nemen
  • Je creëert vertrouwen in je organisatie
  • Je gaat goed om met klachten en ontevreden klanten

Voor wie

Deze training is bedoeld voor iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.

Aanpak

In de training worden theorie en praktijk afgewisseld. De nadruk ligt hierbij op oefenen. Wat je leert ga je meteen toepassen door middel van rollenspelen. De oefeningen gaan over zowel ‘inbound’ en ‘outbound’. Alle aspecten van jouw dagelijkse praktijk komen aan bod. Je leert om vriendelijk en professioneel te blijven, ook tijdens lastige gesprekken. De trainer gaat in op de speciale mogelijkheden en beperkingen van telefonisch communiceren, zodat je hier optimaal gebruik van weet te maken. Je krijgt daarnaast gericht feedback van de trainer, waarin hij jouw persoonlijke leerdoelen betrekt.

Gerelateerde trainingen

 

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake

  • Vastleggen leerdoelen
  • Jouw ontwikkelvraag

Klantgerichtheid

  • Wat verwacht de klant van een klantgerichte telefoonbehandeling?
  • De regels van zakelijk telefoneren

Zakelijk telefoneren

  • Telefoonetiquette en telefoonalfabet
  • De vriendelijke begroeting
  • Professioneel doorverbinden
  • Professioneel afsluiten van het gesprek

Telefonische gesprekstechnieken

  • Vraag- en luistertechnieken
  • Inventariseren wat de klant wil
  • Klantgericht formuleren

Lastige gesprekken

  • Lastige telefoongesprekken
  • Omgaan met klachten en ontevreden klanten
  • Omgaan met emoties

Persoonlijk ontwikkelplan

  • Vastleggen ontwikkelstappen
  • Persoonlijk actieplan

Wil je voor of na de zomer starten met deze training of opleiding?

Iedere zomer actualiseren wij ons aanbod. Hieronder zie je de planning van dit programma met een startdatum na de zomer. Wil je liever nu starten? Ga dan naar dit programma met de knop Start voor de zomer.

Start voor de zomerVoorgaand programma
Close

Wil je voor of na de zomer starten met deze training of opleiding?

Iedere zomer actualiseren wij ons aanbod. Het programma van een training of opleiding kan bijvoorbeeld herzien worden. Met onderstaande knop kun je aangeven of je de variant van vóór of na de zomer wilt bekijken.

Wilt u Incompanytrajecten afnemen? Neem dan contact met ons op.

Startdatum

Variant

Dag

Locatie (regio)

Inschrijven

Planning

15-10-2018 Dag Maandag Amsterdam Inschrijven Planning
15-10-2018 Dag Maandag Eindhoven Inschrijven Planning
15-10-2018 Dag Maandag Rotterdam Inschrijven Planning
15-10-2018 Dag Maandag Utrecht Inschrijven Planning
15-10-2018 Dag Maandag Zwolle Inschrijven Planning
15-10-2018 Dag Maandag Nijmegen Inschrijven Planning
15-10-2018 Dag Maandag Groningen Inschrijven Planning
15-10-2018 Dag Maandag Den Haag Inschrijven Planning
28-11-2018 Dag Woensdag Amsterdam Inschrijven Planning
28-11-2018 Dag Woensdag Eindhoven Inschrijven Planning
28-11-2018 Dag Woensdag Rotterdam Inschrijven Planning
28-11-2018 Dag Woensdag Utrecht Inschrijven Planning
28-11-2018 Dag Woensdag Zwolle Inschrijven Planning
28-11-2018 Dag Woensdag Nijmegen Inschrijven Planning
28-11-2018 Dag Woensdag Groningen Inschrijven Planning
28-11-2018 Dag Woensdag Den Haag Inschrijven Planning
15-01-2019 Dag Dinsdag Amsterdam Inschrijven Planning
15-01-2019 Dag Dinsdag Eindhoven Inschrijven Planning
15-01-2019 Dag Dinsdag Rotterdam Inschrijven Planning
15-01-2019 Dag Dinsdag Utrecht Inschrijven Planning
15-01-2019 Dag Dinsdag Zwolle Inschrijven Planning
15-01-2019 Dag Dinsdag Nijmegen Inschrijven Planning
15-01-2019 Dag Dinsdag Groningen Inschrijven Planning
15-01-2019 Dag Dinsdag Den Haag Inschrijven Planning
07-03-2019 Dag Donderdag Amsterdam Inschrijven Planning
07-03-2019 Dag Donderdag Eindhoven Inschrijven Planning
07-03-2019 Dag Donderdag Rotterdam Inschrijven Planning
07-03-2019 Dag Donderdag Utrecht Inschrijven Planning
07-03-2019 Dag Donderdag Zwolle Inschrijven Planning
07-03-2019 Dag Donderdag Nijmegen Inschrijven Planning
07-03-2019 Dag Donderdag Groningen Inschrijven Planning
07-03-2019 Dag Donderdag Den Haag Inschrijven Planning
05-07-2019 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
05-07-2019 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
05-07-2019 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
05-07-2019 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
05-07-2019 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning
05-07-2019 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
05-07-2019 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
05-07-2019 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning

Kosten Dag, bij betaling in 1 termijn

Trainingskosten € 1.190,-
Trainingsmateriaal € 30,-
Locatiekosten € 59,-
Arrangementen (Food & Beverage) € 50,-
Totaalprijs (exclusief BTW) € 1.329,-

Arrangementskosten

  • € 5,50 per avond (onbeperkt koffie, thee en ijswater)
  • € 25,- per dag (lunch + onbeperkt koffie, thee en ijswater)

Leadership academy kick-off diner

  • € 15,- 

Deze kosten worden alleen berekend aan deelnemers van de Leadership Academy.

Locatiekosten

  •  € 10,- per avond
  • € 29,50 per dag 

Locatiekosten worden alleen berekend als dit duidelijk bij jouw opleiding staat vermeld.
 
Reprorechten & Hand-outs

  • € 15,- (eenmalig per opleiding) 

BTW
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je je opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw.

De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wets­wijzigingen. 

8,3

Gemiddelde beoordeling training

Uit 6 ervaringen

8

Lois Verweij

Op dinsdag 16 december 2014, 09:17 uur

Educatief, leerzaam, interactief, kortom een goede dosis aan comm. training kenmerken. De trainer geef ik een 9.

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 09:16 uur

Een professionele en concrete training waar je echt handvaten krijgt en de communicatie uit elkaar rafelt.

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 09:16 uur

De training + intake was een goede aanzet tot verbetering van mijn communicatie. Ik merk wel dat het voor mij belangrijk is om, ondanks alle tips, mijn eigen stijl te behouden/te verbeteren.

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 09:15 uur

De training is dynamisch door de mix van theorie en praktijk. Door samen te oefenen kom je in gesprek met elkaar, kom je tot gezamenlijke inzichten en verbeterpunten.

10

Sylvia Hillebrandt

Op dinsdag 28 december 2010, 15:45 uur

De cursus was zeer leervol. Ik heb er veel van opgestoken. Zal dat in praktijk proberen te brengen. Op dit moment werk ik alleen met interne klanten. Maar zal het zeker bij mijn telefoon-mondeling en mailverkeer gebruiken. De trainer was zeer duidelijk en enthousiast. Wij hadden 5 deelnemers, zodat wij allen altijd een beurt kregen. Wij vonden het jammer dat de cursus afgelopen was. Voor mij had het nog 6 uur langer mogen duren. Zodat wij nog meer rollenspellen konden spelen en langer bij een bepaald onderwerp stil konden staan.

8

A. Strietman

Op maandag 6 december 2010, 14:15 uur

Zeer positievetheoretische en actieve training. Een aanrader voor een ieder die zijn etiquette van telefoneren wil opfrissen. Nodigt uit om je doelstellingen te verbeteren. Zeer aan te bevelen training.

Training Klantgericht Telefoneren

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 15-10-2018

Prijs: 1.329,-

Gemiddeld beoordeeld met een 8,3

Trainingslocaties door heel Nederland zoals Amsterdam, Utrecht en Zwolle

Wil je persoonlijk advies? Bel dan onze traningsadviseurs: phone-pink-small.png 035 695 62 00 of via WhatsApp whatsapp-small.png 06 10 90 25 88

Een traject op maat?

Wanneer een aantal medewerkers dezelfde trainingsbehoefte heeft, is een incompanytraining een goede optie. Zijn de problemen complexer van aard, dan is maatwerk een uitkomst. Wij bieden voor elk probleem de juiste oplossing.

Of neem direct contact met ons op:

Alles in één overzicht

Wil je alle informatie nog eens op je gemak nalezen? Vraag dan onze trainingsgids aan. Hierin vind je het volledige trainingsaanbod met alle informatie. Je krijgt deze trainingsgids gratis thuis gestuurd!

Onze website maakt gebruik van cookies.