Brochure downloaden

Klantgericht Denken en Handelen

Vul hier je persoonlijke gegevens in. Bij verzending van het formulier ontvang je de brochure binnen enkele ogenblikken in je inbox.
 

Contactgegevens


Velden met een * zijn verplicht.

Klantgericht Denken en Handelen

2 dagen - Waardering: 8,7

Trainingsscore uit
6 beoordelingen:

8,7

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in klanten. Hierdoor komt de klant steeds terug. Tijdens deze boeiende training van Boertien Vergouwen Overduin ga je met reële praktijksituaties aan de slag en leer je wat het betekent als een organisatie de klant écht centraal stelt. Klantgerichtheid leidt tot tevreden klanten en medewerkers. Daarom zijn klantgerichte medewerkers goud waard voor iedere organisatie.

Jouw RESULTAAT

  • Je hebt inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid.
  • Je voert op een prettige en resultaatgerichte manier verschillende soorten gesprekken met klanten.
  • Je kunt op bondige wijze jouw organisatie en haar diensten of producten uitleggen.
  • Je gaat op een klantgerichte manier om met lastige klanten.
  • Je voelt je zekerder.

Voor wie

Medewerkers in organisaties die geregeld in contact komen met (potentiële) klanten.

AANPAK

In deze praktijkgerichte training van Boertien Vergouwen Overduin worden theorie en praktijk afgewisseld. De nadruk ligt op oefenen, onder andere met rollenspelen. Je ontvangt persoonlijke, grensverleggende feedback. Uiteraard is er ook aandacht voor jouw sterke kanten. Alle oefeningen betreffen het klantgericht werken, in gewone, maar ook in moeilijke omstandigheden: bij kritische klanten, bij emoties en bij ‘lastig’ gedrag van jouw gesprekspartner. Je ontwikkelt nieuwe manieren om met deze situaties en gedragingen om te gaan, zodat je goed bent voorbereid op jouw afwisselende praktijk. Je kunt zelf praktijksituaties inbrengen en zult merken dat je ook leert van de visies van jouw mededeelnemers.

Boertien Vergouwen Overduin werkt alleen met de beste trainers van Nederland. Je krijgt dan ook training van een toptrainer met veel ervaring op het gebied van klantcontact. Hij richt zich op jouw persoonlijke ontwikkelpunten, die je voor de training hebt aangegeven. Hij geeft je gericht feedback en helpt je bij de punten die jij moeilijk vindt. Zo weet je zeker dat je veel leert van deze training en klantgerichtheid toe gaat passen in je werk.

Waardering

Onze deelnemers waarderen deze training gemiddeld met een 8,7.

Nog geen beslissing kunnen nemen?

Download de brochure en lees hem later nog eens rustig door.

Brochure downloadenKostenoverzicht aanvragen

Programma

In deze training wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:

Persoonlijke intake

  • Persoonlijke leerdoelen
  • Jouw ontwikkelvraag

Klantgerichtheid

  • Wat is klantgerichtheid?
  • Jouw rol en verantwoordelijkheid
  • Wie is de klant?
  • Normen en waarden tevreden klanten

Randvoorwaarden klantgerichtheid

  • Enthousiasme van de klant
  • Oprechte aandacht en interesse
  • Respect en eerlijkheid
  • Trots zijn op de organisatie

Klantgericht communiceren

  • Klantgerichte vaardigheden
  • Klantgericht luisteren
  • Behoeftebepaling van de klant
  • Klantgericht assertief communiceren
  • Klantgericht presenteren

Lastige klanten en klachten

  • Klantgerichte klachtenbehandeling
  • Omgaan met lastige klanten

2 dagen. Tussen de trainingsdagen zit een periode van 2 weken.

Op dit moment zijn er nog geen nieuwe startdata voor Klantgericht Denken en Handelen gepland. Wel kun je geheel vrijblijvend je belangstelling kenbaar maken via onderstaande formulier of via 035-6956200.

Wil je voor of na de zomer starten met deze training of opleiding?

Iedere zomer actualiseren wij ons aanbod. Hieronder zie je de planning van dit programma met een startdatum na de zomer. Wil je liever nu starten? Ga dan naar dit programma met de knop Start voor de zomer.

Start voor de zomerVoorgaand programma
Close

Wil je voor of na de zomer starten met deze training of opleiding?

Iedere zomer actualiseren wij ons aanbod. Het programma van een training of opleiding kan bijvoorbeeld herzien worden. Met onderstaande knop kun je aangeven of je de variant van vóór of na de zomer wilt bekijken.

Kosten Dag, bij betaling in 1 termijn

Trainingskosten € 1190,00
Trainingsmateriaal € 30,00
Arrangementen (Food & Beverage) € 50,00
Locatiekosten € 59,00
Totaalprijs (exclusief BTW) € 1329,00

Arrangementskosten

  • € 5,50 per avond (onbeperkt koffie, thee en ijswater)
  • € 25,- per dag (lunch + onbeperkt koffie, thee en ijswater)

Leadership academy kick-off diner

  • € 15,- 

Deze kosten worden alleen berekend aan deelnemers van de Leadership Academy.

Locatiekosten

  •  € 10,- per avond
  • € 29,50 per dag 

Locatiekosten worden alleen berekend als dit duidelijk bij jouw opleiding staat vermeld.
 
Reprorechten & Hand-outs

  • € 15,- (eenmalig per opleiding) 

BTW
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je je opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw.

De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wets­wijzigingen. 

8,7

Gemiddelde beoordeling training

Uit 6 ervaringen

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 11:10 uur

Erg goede training. Een stuk nuttiger dan ik vooraf had verwacht. De trainer geef ik een 9. De organisatie waardeer ik met een 9. De accommodatie krijgt van mij een 8.

9

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 11:10 uur

Heel leuk maar ook hard werken. Trainer en acteur deden het goed waardoor je gemotiveerd wordt. Fijn dat het een klein groepje was.

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 11:09 uur

Ik vond de training zeer leerzaam en direct toepasbaar in de praktijk. De trainer geef ik een 9. De organisatie waardeer ik met een 8. De accommodatie krijgt van mij een 8.

8

Anoniem

Op dinsdag 11 november 2014, 08:24 uur

Leuk, interactief, en in mijn geval: fantastische groep en trainer. De trainer geef ik een 8. De organisatie waardeer ik met een 6. De accommodatie krijgt van mij een 9.

9

Anoniem

Op dinsdag 11 november 2014, 08:23 uur

Ik vind het een zeer leerzame training, heeft me veel meer inzicht gegeven in communicatie en hoe je dat meer naar je hand kunt zetten.

10

Anoniem

Op dinsdag 11 november 2014, 08:22 uur

Ik ben erg tevreden met deze training. In deze kleine groep durfde ik mij open te stellen, heb ik mijn comfortzone verzet, veel over mezelf geleerd. Ik hoop dat ik dit gevoel ook in de praktijk vast kan houden.

Samenvatting

Variant

Dag

Duur

2 dagen

Heb je vragen?

Bel ons voor een deskundig trainingsadvies

035 695 62 00

Of mail ons: info@bvo.nl

Studiegids 2

Trainingsgids

Het trainingsaanbod van Boertien Vergouwen Overduin in één overzicht!

Nu aanvragen

Onze website maakt gebruik van cookies.