Brochure downloaden

Klantgericht Denken en Handelen

  • Direct in uw mailbox
  • Alle informatie overzichtelijk in één document
  • Eenvoudig te delen of printen
Vul hier je persoonlijke gegevens in. Bij verzending van het formulier ontvang je de brochure binnen enkele ogenblikken in je inbox.
 

Contactgegevens

Velden met een * zijn verplicht.

Training Klantgericht Denken en Handelen

Training Klantgericht Denken en Handelen

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 13-09-2018

Prijs: 1.359,-

Gemiddeld beoordeeld met een 8,7

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in klanten. Hierdoor komt de klant steeds terug. Tijdens deze boeiende training leer je wat het betekent om als een organisatie de klant écht centraal te stellen. Je gaat aan de slag met reële praktijksituaties, waarbij je leert om ook in lastige situaties klantgericht te blijven. Je hebt oprechte aandacht en interesse in de klant en kijkt op welke manier je hem het beste kunt helpen. Dit zorgt voor tevreden klanten. Daarom ben jij na afloop erg belangrijk voor jouw organisatie.

Jouw resultaat

 
  • Je hebt inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid
  • Je voert op een prettige en resultaatgerichte manier verschillende soorten gesprekken met klanten
  • Je kunt op bondige wijze jouw organisatie en haar diensten of producten uitleggen
  • Je gaat op een klantgerichte manier om met lastige klanten

Voor wie

Medewerkers in organisaties die geregeld in contact komen met (potentiële) klanten, bijvoorbeeld consultants, medewerkers van een klantenservice of accountmanagers.

Aanpak

De training is zeer praktijkgericht, theorie en praktijk worden afgewisseld. De nadruk ligt op oefenen, onder andere met rollenspelen. Hierbij kun je zelf praktijksituaties inbrengen, zodat je oefent met wat jij lastig vindt. De trainer geeft je persoonlijke, grensverleggende feedback. In oefeningen staat het klantgericht werken centraal, in gewone en in moeilijke omstandigheden: bijvoorbeeld wanneer je te maken hebt met kritische klanten, emoties en ‘lastig’ gedrag van jouw gesprekspartner. Je ontwikkelt nieuwe manieren om met deze situaties en gedragingen om te gaan, zodat je je veel concrete tools eigen maakt. Deze kun je inzetten in jouw werk.

Gerelateerde trainingen

 

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake

  • Persoonlijke leerdoelen
  • Jouw ontwikkelvraag

Klantgerichtheid

  • Wat is klantgerichtheid?
  • Wat is jouw rol en verantwoordelijkheid in klantgerichtheid?
  • Wie is de klant?
  • Normen en waarden voor tevreden klanten

Randvoorwaarden klantgerichtheid

  • Enthousiasme van de klant
  • Oprechte aandacht en interesse
  • Respect en eerlijkheid
  • Trots zijn op de organisatie

Klantgericht communiceren

  • Klantgerichte communicatieve vaardigheden
  • Klantgericht luisteren
  • Behoeftebepaling van de klant
  • Klantgericht assertief communiceren
  • Klantgericht presenteren

Lastige klanten en klachten

  • Klantgerichte klachtenbehandeling
  • Omgaan met lastige klanten

Wilt u Incompanytrajecten afnemen? Neem dan contact met ons op.

Startdatum

Variant

Dag

Locatie (regio)

Inschrijven

Planning

13-09-2018 Dag Donderdag Groningen Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Rotterdam Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Amsterdam Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Utrecht Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Eindhoven Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Zwolle Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Nijmegen Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Den Haag Inschrijven Planning
09-11-2018 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
09-11-2018 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
09-11-2018 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
09-11-2018 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
09-11-2018 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
09-11-2018 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning
09-11-2018 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
09-11-2018 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning
09-01-2019 Dag Woensdag Groningen Inschrijven Planning
09-01-2019 Dag Woensdag Rotterdam Inschrijven Planning
09-01-2019 Dag Woensdag Amsterdam Inschrijven Planning
09-01-2019 Dag Woensdag Utrecht Inschrijven Planning
09-01-2019 Dag Woensdag Eindhoven Inschrijven Planning
09-01-2019 Dag Woensdag Zwolle Inschrijven Planning
09-01-2019 Dag Woensdag Nijmegen Inschrijven Planning
09-01-2019 Dag Woensdag Den Haag Inschrijven Planning
05-03-2019 Dag Dinsdag Groningen Inschrijven Planning
05-03-2019 Dag Dinsdag Rotterdam Inschrijven Planning
05-03-2019 Dag Dinsdag Amsterdam Inschrijven Planning
05-03-2019 Dag Dinsdag Utrecht Inschrijven Planning
05-03-2019 Dag Dinsdag Eindhoven Inschrijven Planning
05-03-2019 Dag Dinsdag Zwolle Inschrijven Planning
05-03-2019 Dag Dinsdag Nijmegen Inschrijven Planning
05-03-2019 Dag Dinsdag Den Haag Inschrijven Planning
06-05-2019 Dag Maandag Groningen Inschrijven Planning
06-05-2019 Dag Maandag Rotterdam Inschrijven Planning
06-05-2019 Dag Maandag Amsterdam Inschrijven Planning
06-05-2019 Dag Maandag Utrecht Inschrijven Planning
06-05-2019 Dag Maandag Eindhoven Inschrijven Planning
06-05-2019 Dag Maandag Zwolle Inschrijven Planning
06-05-2019 Dag Maandag Nijmegen Inschrijven Planning
06-05-2019 Dag Maandag Den Haag Inschrijven Planning

Kosten Dag, bij betaling in 1 termijn

Trainingskosten € 1.190,-
Trainingsmateriaal € 60,-
Arrangementen (F&B, niet verrekenbare BTW) € 50,-
Locatiekosten € 59,-
Totaalprijs (exclusief BTW) € 1.359,-

Arrangementskosten

  • € 5,50 per avond (onbeperkt koffie, thee en ijswater)
  • € 25,- per dag (lunch + onbeperkt koffie, thee en ijswater)

Leadership academy kick-off diner

  • € 15,- 

Deze kosten worden alleen berekend aan deelnemers van de Leadership Academy.

Locatiekosten

  •  € 10,- per avond
  • € 29,50 per dag 

Locatiekosten worden alleen berekend als dit duidelijk bij jouw opleiding staat vermeld.
 
Reprorechten & Hand-outs

  • € 15,- (eenmalig per opleiding) 

BTW
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je je opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw.

De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wets­wijzigingen. 

8,7

Gemiddelde beoordeling training

Uit 6 ervaringen

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 11:10 uur

Erg goede training. Een stuk nuttiger dan ik vooraf had verwacht. De trainer geef ik een 9. De organisatie waardeer ik met een 9. De accommodatie krijgt van mij een 8.

9

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 11:10 uur

Heel leuk maar ook hard werken. Trainer en acteur deden het goed waardoor je gemotiveerd wordt. Fijn dat het een klein groepje was.

8

Anoniem

Op dinsdag 16 december 2014, 11:09 uur

Ik vond de training zeer leerzaam en direct toepasbaar in de praktijk. De trainer geef ik een 9. De organisatie waardeer ik met een 8. De accommodatie krijgt van mij een 8.

8

Anoniem

Op dinsdag 11 november 2014, 08:24 uur

Leuk, interactief, en in mijn geval: fantastische groep en trainer. De trainer geef ik een 8. De organisatie waardeer ik met een 6. De accommodatie krijgt van mij een 9.

9

Anoniem

Op dinsdag 11 november 2014, 08:23 uur

Ik vind het een zeer leerzame training, heeft me veel meer inzicht gegeven in communicatie en hoe je dat meer naar je hand kunt zetten.

10

Anoniem

Op dinsdag 11 november 2014, 08:22 uur

Ik ben erg tevreden met deze training. In deze kleine groep durfde ik mij open te stellen, heb ik mijn comfortzone verzet, veel over mezelf geleerd. Ik hoop dat ik dit gevoel ook in de praktijk vast kan houden.

Training Klantgericht Denken en Handelen

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 13-09-2018

Prijs: 1.359,-

Gemiddeld beoordeeld met een 8,7

Trainingslocaties door heel Nederland zoals Amsterdam, Utrecht en Zwolle

Wil je persoonlijk advies? Bel dan onze traningsadviseurs: phone-pink-small.png 035 695 62 00 of via WhatsApp whatsapp-small.png 06 10 90 25 88

Een traject op maat?

Wanneer een aantal medewerkers dezelfde trainingsbehoefte heeft, is een incompanytraining een goede optie. Zijn de problemen complexer van aard, dan is maatwerk een uitkomst. Wij bieden voor elk probleem de juiste oplossing.

Of neem direct contact met ons op:

Alles in één overzicht

Wil je alle informatie nog eens op je gemak nalezen? Vraag dan onze trainingsgids aan. Hierin vind je het volledige trainingsaanbod met alle informatie. Je krijgt deze trainingsgids gratis thuis gestuurd!

Onze website maakt gebruik van cookies.