Menu
BVO logo

Trainees kraken AH-business case binnen 24 uur

Jonge talenten binden

Ahold Delhaize is een supermarktgigant met winkels in Europa en in de Verenigde Staten,  waartoe in Nederland Albert Heijn, Etos en Gall & Gall behoren. Medewerkers van Ahold Delhaize worden voortdurend gestimuleerd hun competenties en vaardigheden verder te ontwikkelen, zodat ze kunnen doorgroeien binnen het bedrijf. Dit gebeurt onder andere door middel van een traineeship. Hiermee hopen ze jonge talenten aan zich te binden, door ze voor te bereiden op een toppositie binnen het concern.
 
Wij verzorgen het traineeship van Albert Heijn/Ahold Delhaize al jaren. De AH24 game is daarvan een vast onderdeel. Tijdens deze game wordt de denkkracht van een groep trainees ingezet voor het oplossen van een business case uit de praktijk. Een supermarktmanager van de Albert Heijn presenteert de case. Vervolgens gaan de trainees in subteams aan de slag, onder leiding van onze trainers.

Boksclinic

Binnen 24 uur krijgen ze workshops en sessies van inspirerende sprekers, verschillende opdrachten en doen ze veldonderzoek. Daarnaast worden ze met veel onverwachte elementen continu uitgedaagd om nieuwe informatie in te winnen die hen helpt de case te kraken.  Verrassend is de boksclinic. Boksen geeft niet alleen een stoot energie, maar ook nieuw inzicht in hoe je communiceert met anderen.

Sterke pitches

Ter afsluiting van de game presenteren de teams hun oplossing aan vertegenwoordigers van Albert Heijn. Sterke pitches zijn het. De ideeën variëren van het uitspreken van meer waardering naar de medewerkers, omdat uit veldonderzoek bleek dat jongeren dit belangrijk vinden, tot meer flexibiliteit: een manier om onderling shifts te kunnen ruilen. 

Benieuwd hoe de AH24 game is verlopen? Bekijk onze compilatie.
Wil je weten wat wij kunnen betekenen voor jou en jouw organisatie? Neem dan contact op met ons of kijk op www.bvo.nl/Maatwerk.html

Deel dit artikel

Wellicht ook interessant