Brochure downloaden

Customer Focus (English)

  • Direct in uw mailbox
  • Alle informatie overzichtelijk in één document
  • Eenvoudig te delen of printen
Vul hier je persoonlijke gegevens in. Bij verzending van het formulier ontvang je de brochure binnen enkele ogenblikken in je inbox.
 

Contactgegevens

Velden met een * zijn verplicht.

Customer Focus (English)

Customer Focus (English)

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 13-09-2018

Prijs: 1.429,-

Successful organizations put their customers first. Every day, you interact with customers, whether they be external or internal. You know that these relationships are valuable, but to what extent are you really focused on your customer? Sometimes it is difficult to explain something to clients when you know they won’t be satisfied with the message. Every now and again, you experience a challenging situation with your customer and may not be sure how to deal with this. After this training you recognize different customer types and understand how to relate to their specific needs.

After this training you will

 
  • Understand the importance of customer focus
  • Have the skills needed to effectively understand and deal with customers
  • Know how to handle a client’s objections or complaints and resolve issues
  • Be able to make contact with your clients and close more deals

Audience

This training is for everyone in organizations who regularly has contact with internal or external clients and wants to improve the quality of these relationships.

Approach

An interactive training in which practical theory is related to personal experiences and immediately exercised. The trainer demonstrates helpful tips and techniques that improve customer focus. Individual cases are practiced with a training actor. This will enable you to experiment with effective behavior and your own best way.

Throughout the entire training trajectory, our online learning platform (e-Connect) will be available. Here you will find extra exercises, information and the means to communicate with the trainer and share experiences with other participants.

Related training programs

 

Program

Customer focus

  • What is customer focus?
  • What is your role and responsibility?
  • Who is the client?
  • Satisfied customers

Conditions of customer focus

  • Enthusiasm for the client
  • Interest, attention, respect and honesty
  • Pride in the organization

Customer focused communication

  • Listening to the customer and exploring their needs
  • Presenting your added value
  • Assertive communication

Internal customer focus

  • The importance of internal focus for external customer satisfaction
  • Internal communication

Difficult customers and complaints

  • Dealing with complaints and objections
  • Dealing with challenging customers

Wil je voor of na de zomer starten met deze training of opleiding?

Iedere zomer actualiseren wij ons aanbod. Hieronder zie je de planning van dit programma met een startdatum na de zomer. Wil je liever nu starten? Ga dan naar dit programma met de knop Start voor de zomer.

Start voor de zomerVoorgaand programma
Close

Wil je voor of na de zomer starten met deze training of opleiding?

Iedere zomer actualiseren wij ons aanbod. Het programma van een training of opleiding kan bijvoorbeeld herzien worden. Met onderstaande knop kun je aangeven of je de variant van vóór of na de zomer wilt bekijken.

Wilt u Incompanytrajecten afnemen? Neem dan contact met ons op.

Startdatum

Variant

Dag

Locatie (regio)

Inschrijven

Planning

13-09-2018 Dag Donderdag Amsterdam Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Eindhoven Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Rotterdam Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Utrecht Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Zwolle Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Nijmegen Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Groningen Inschrijven Planning
13-09-2018 Dag Donderdag Den Haag Inschrijven Planning
13-11-2018 Dag Dinsdag Amsterdam Inschrijven Planning
13-11-2018 Dag Dinsdag Eindhoven Inschrijven Planning
13-11-2018 Dag Dinsdag Rotterdam Inschrijven Planning
13-11-2018 Dag Dinsdag Utrecht Inschrijven Planning
13-11-2018 Dag Dinsdag Zwolle Inschrijven Planning
13-11-2018 Dag Dinsdag Nijmegen Inschrijven Planning
13-11-2018 Dag Dinsdag Groningen Inschrijven Planning
13-11-2018 Dag Dinsdag Den Haag Inschrijven Planning
14-01-2019 Dag Maandag Amsterdam Inschrijven Planning
14-01-2019 Dag Maandag Eindhoven Inschrijven Planning
14-01-2019 Dag Maandag Rotterdam Inschrijven Planning
14-01-2019 Dag Maandag Utrecht Inschrijven Planning
14-01-2019 Dag Maandag Zwolle Inschrijven Planning
14-01-2019 Dag Maandag Nijmegen Inschrijven Planning
14-01-2019 Dag Maandag Groningen Inschrijven Planning
14-01-2019 Dag Maandag Den Haag Inschrijven Planning
01-03-2019 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
01-03-2019 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
01-03-2019 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
01-03-2019 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
01-03-2019 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning
01-03-2019 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
01-03-2019 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
01-03-2019 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning
01-05-2019 Dag Woensdag Amsterdam Inschrijven Planning
01-05-2019 Dag Woensdag Eindhoven Inschrijven Planning
01-05-2019 Dag Woensdag Rotterdam Inschrijven Planning
01-05-2019 Dag Woensdag Utrecht Inschrijven Planning
01-05-2019 Dag Woensdag Zwolle Inschrijven Planning
01-05-2019 Dag Woensdag Nijmegen Inschrijven Planning
01-05-2019 Dag Woensdag Groningen Inschrijven Planning
01-05-2019 Dag Woensdag Den Haag Inschrijven Planning

Kosten Dag, bij betaling in 1 termijn

Trainingskosten € 1.290,-
Trainingsmateriaal € 30,-
Locatiekosten € 59,-
Arrangementen (Food & Beverage) € 50,-
Totaalprijs (exclusief BTW) € 1.429,-

Customer Focus (English)

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 13-09-2018

Prijs: 1.429,-

Trainingslocaties door heel Nederland zoals Amsterdam, Utrecht en Zwolle

Wil je persoonlijk advies? Bel dan onze traningsadviseurs: phone-pink-small.png 035 695 62 00 of via WhatsApp whatsapp-small.png 06 10 90 25 88

Een traject op maat?

Wanneer een aantal medewerkers dezelfde trainingsbehoefte heeft, is een incompanytraining een goede optie. Zijn de problemen complexer van aard, dan is maatwerk een uitkomst. Wij bieden voor elk probleem de juiste oplossing.

Of neem direct contact met ons op:

Alles in één overzicht

Wil je alle informatie nog eens op je gemak nalezen? Vraag dan onze trainingsgids aan. Hierin vind je het volledige trainingsaanbod met alle informatie. Je krijgt deze trainingsgids gratis thuis gestuurd!

Onze website maakt gebruik van cookies.