Brochure downloaden

Customer Focus

  • Direct in uw mailbox
  • Alle informatie overzichtelijk in één document
  • Eenvoudig te delen of printen
Vul hier je persoonlijke gegevens in. Bij verzending van het formulier ontvang je de brochure binnen enkele ogenblikken in je inbox.
 

Contactgegevens

Velden met een * zijn verplicht.

Training Customer Focus

Training Customer Focus

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 10-11-2017

Prijs: 1429,-

Successful organizations pay attention to their customers. Every day, you interact with customers, whether they be external or internal. You know that these relationships are valuable, but to what extent are you really focused on your customer? Sometimes it is difficult to explain something to clients when you know they won't be satisfied with the message. Every now and again, you experience a challenging situation with your customer and may not be sure how to deal with this. After this training you recognize different customer types and understand how to relate to their specific needs.

After this training you will...

  • Understand the importance of customer focus.
  • Have the skills needed to effectively understand and deal with customers.
  • Know how to handle a client's objections or complaints and resolve issues.
  • Be able to make contact with your clients and close more deals.
  • Be aware of how you can earn the right to the next step in customer contact.

Audience

This training is for everyone in organizations who regularly have contact with internal or external clients.

Approach

An interactive training in which practical theory is related to personal experiences and immediately exercised. The trainer demonstrates helpful tips and techniques that improve customer focus. Individual cases are practiced with a training actor.

Throughout the entire training trajectory, our online learning platform (e-Connect) will be available. Here you will find extra exercises, information and the means to communicate with the trainer and share experiences with other participants.

The maximum number of participants for this training is 12.

Related training programs

  • Effective Communication Skills
  • Presentation Skills

program

Customer focus

  • What is customer focus?
  • What is your role and responsibility?
  • Who is the client?
  • Satisfied customers

Conditions of customer focus

  • Enthusiasm for the client
  • Interest, attention, respect and honesty
  • Proud of the organization

Customer focused communication

  • Listening to the customer and exploring their needs
  • Presenting your added value
  • Assertive communication

Internal customer focus

  • The importance of internal focus for external customer satisfaction
  • Internal communication

Difficult customers and complaints

  • Dealing with complaints and objections
  • Dealing with challenging customers

2 days. Two-week interval between course days.

Wilt u Incompanytrajecten afnemen? Neem dan contact met ons op.

Startdatum

Variant

Dag

Locatie (regio)

Inschrijven

Planning

10-11-2017 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
10-11-2017 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning
10-11-2017 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
10-11-2017 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
10-11-2017 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
10-11-2017 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
10-11-2017 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
10-11-2017 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning
12-01-2018 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
12-01-2018 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning
12-01-2018 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
12-01-2018 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
12-01-2018 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
12-01-2018 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
12-01-2018 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
12-01-2018 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning
09-03-2018 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
09-03-2018 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning
09-03-2018 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
09-03-2018 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
09-03-2018 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
09-03-2018 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
09-03-2018 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
09-03-2018 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning
18-05-2018 Dag Vrijdag Amsterdam Inschrijven Planning
18-05-2018 Dag Vrijdag Den Haag Inschrijven Planning
18-05-2018 Dag Vrijdag Eindhoven Inschrijven Planning
18-05-2018 Dag Vrijdag Groningen Inschrijven Planning
18-05-2018 Dag Vrijdag Nijmegen Inschrijven Planning
18-05-2018 Dag Vrijdag Rotterdam Inschrijven Planning
18-05-2018 Dag Vrijdag Utrecht Inschrijven Planning
18-05-2018 Dag Vrijdag Zwolle Inschrijven Planning

Kosten Dag, bij betaling in 1 termijn

Trainingskosten € 1290,00
Trainingsmateriaal € 30,00
Locatiekosten € 59,00
Arrangementen (Food & Beverage) € 50,00
Totaalprijs (exclusief BTW) € 1429,00

Training Customer Focus

2 dagen

Dag variant

Eerst volgende startmoment: 10-11-2017

Prijs: 1429,-

Trainingslocaties door heel Nederland zoals Amsterdam, Utrecht en Zwolle

Wil je persoonlijk advies? Bel dan onze traningsadviseurs: phone-pink-small.png 035 695 62 00

Een traject op maat?

Wanneer een aantal medewerkers dezelfde trainingsbehoefte heeft, is een incompanytraining een goede optie. Zijn de problemen complexer van aard, dan is maatwerk een uitkomst. Wij bieden voor elk probleem de juiste oplossing.

Of neem direct contact met ons op:

Alles in één overzicht

Wil je alle informatie nog eens op je gemak nalezen? Vraag dan onze trainingsgids aan. Hierin vind je het volledige trainingsaanbod met alle informatie. Je krijgt deze trainingsgids gratis thuis gestuurd!

Onze website maakt gebruik van cookies.