Brochure downloaden

Customer Focus

  • Direct in uw mailbox
  • Alle informatie overzichtelijk in één document
  • Eenvoudig te delen of printen
Vul hier je persoonlijke gegevens in. Bij verzending van het formulier ontvang je de brochure binnen enkele ogenblikken in je inbox.
 

Contactgegevens

Velden met een * zijn verplicht.

Training Customer Focus

Training Customer Focus

Successful organizations pay attention to their customers. Every day, you interact with customers, whether they be external or internal. You know that these relationships are valuable, but to what extent are you really focused on your customer? Sometimes it is difficult to explain something to clients when you know they won't be satisfied with the message. Every now and again, you experience a challenging situation with your customer and may not be sure how to deal with this. After this training you recognize different customer types and understand how to relate to their specific needs.

After this training you will...

  • Understand the importance of customer focus.
  • Have the skills needed to effectively understand and deal with customers.
  • Know how to handle a client's objections or complaints and resolve issues.
  • Be able to make contact with your clients and close more deals.
  • Be aware of how you can earn the right to the next step in customer contact.

Audience

This training is for everyone in organizations who regularly have contact with internal or external clients.

Approach

An interactive training in which practical theory is related to personal experiences and immediately exercised. The trainer demonstrates helpful tips and techniques that improve customer focus. Individual cases are practiced with a training actor.

Throughout the entire training trajectory, our online learning platform (e-Connect) will be available. Here you will find extra exercises, information and the means to communicate with the trainer and share experiences with other participants.

The maximum number of participants for this training is 12.

Related training programs

  • Effective Communication Skills
  • Presentation Skills

program

Customer focus

  • What is customer focus?
  • What is your role and responsibility?
  • Who is the client?
  • Satisfied customers

Conditions of customer focus

  • Enthusiasm for the client
  • Interest, attention, respect and honesty
  • Proud of the organization

Customer focused communication

  • Listening to the customer and exploring their needs
  • Presenting your added value
  • Assertive communication

Internal customer focus

  • The importance of internal focus for external customer satisfaction
  • Internal communication

Difficult customers and complaints

  • Dealing with complaints and objections
  • Dealing with challenging customers

2 days. Two-week interval between course days.

Op dit moment zijn er nog geen nieuwe startdata voor Customer Focus gepland. Wel kun je geheel vrijblijvend je belangstelling kenbaar maken via onderstaande formulier of via 035-6956200.

Arrangementskosten

  • € 5,50 per avond (onbeperkt koffie, thee en ijswater)
  • € 25,- per dag (lunch + onbeperkt koffie, thee en ijswater)

Leadership academy kick-off diner

  • € 15,- 

Deze kosten worden alleen berekend aan deelnemers van de Leadership Academy.

Locatiekosten

  •  € 10,- per avond
  • € 29,50 per dag 

Locatiekosten worden alleen berekend als dit duidelijk bij jouw opleiding staat vermeld.
 
Reprorechten & Hand-outs

  • € 15,- (eenmalig per opleiding) 

BTW
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je je opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw.

De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wets­wijzigingen. 

Training Customer Focus

Trainingslocaties door heel Nederland zoals Amsterdam, Utrecht en Zwolle

Wil je persoonlijk advies? Bel dan onze traningsadviseurs: phone-pink-small.png 035 695 62 00

Alles in één overzicht

Wil je alle informatie nog eens op je gemak nalezen? Vraag dan onze trainingsgids aan. Hierin vind je het volledige trainingsaanbod met alle informatie. Je krijgt deze trainingsgids gratis thuis gestuurd!

Een traject op maat?

Wanneer een aantal medewerkers dezelfde trainingsbehoefte heeft, is een incompanytraining een goede optie. Zijn de problemen complexer van aard, dan is maatwerk een uitkomst. Wij bieden voor elk probleem de juiste oplossing.

Of neem direct contact met ons op:

Onze website maakt gebruik van cookies.