Communicatie is van levensbelang voor organisaties. Goede communicatie is afgestemd op de ontvanger. Zo wordt de boodschap helder overgebracht, wat leidt tot een betere samenwerking....
Communicatie is van levensbelang voor organisaties. Goede communicatie is afgestemd op de ontvanger. Zo wordt de boodschap helder overgebracht, wat leidt tot een betere samenwerking....
Communicatie is van levensbelang voor organisaties. Goede communicatie is afgestemd op de ontvanger. Zo wordt de boodschap helder overgebracht, wat leidt tot een betere samenwerking....
Tijdens een training werk je aan de ontwikkeling van je persoonlijke competenties en vaardigheden. Jouw ontwikkelbehoeften en leerdoelen staan daarbij voorop. Door het beste uit jezelf te halen, draag je ook bij aan het succes van je organisatie. Zo ontstaat een maximaal leerresultaat.
Een trainingsprogramma biedt je een combinatie van trainingen binnen een afgebakend onderwerp op HBO-niveau. Je sluit het programma af met een persoonlijk ontwikkelplan. Heb je het programma goed doorlopen? Dan ontvang je een certificaat dat je mogelijk kunt inbrengen in een erkende vervolgopleiding.
Een Executive Masterprogramma is gericht op interpersoonlijke vaardigheden voor hoger management en andere hoger opgeleiden op Masterniveau. De training wordt verzorgd door toptrainers op het gebied van leiderschapsontwikkeling. Bij een succesvolle afronding kom je mogelijk in aanmerking voor vrijstellingen binnen een aantal erkende Masteropleidingen.
Communicatie is van levensbelang voor organisaties. Goede communicatie is afgestemd op de ontvanger. Zo wordt de boodschap helder overgebracht, wat leidt tot een betere samenwerking.
Bij Boertien Vergouwen Overduin leer je met communicatie- en presentatietrainingen meer uit jezelf te halen. Daardoor kom je zelf krachtiger over en breng je boodschappen effectiever over.
Sollicitatiegesprekken, verkoopgesprekken, ‘slecht nieuws’ gesprekken, adviesgesprekken, werkoverdracht- en functioneringsgesprekken. Het zijn zo een paar voorbeelden waarbij gespreksvaardigheden veel kunnen betekenen.
In onze trainingen hebben we aandacht voor verschillende aspecten, zoals leren luisteren maar ook vragen stellen. Hiervan heb je met name profijt bij effectief vergaderen en het samenwerken binnen een organisatie.
Het wordt vaak vergeten, maar feedback is ook een essentieel onderdeel van de communicatie binnen een organisatie. Eerlijke feedback verbetert de samenwerking, houdt iedereen scherp en voorkomt sluimerende frustraties.
In onze training leer je hoe je moet omgaan met feedback en hoe je het toepast. Want om de gewenste resultaten op te leveren, mag feedback nooit persoonlijk worden opgevat.
Bedrijfsmail, Whatsapp, internet, Twitter, telefoon. We leven in een aandachtseconomie. Dat betekent dat alles en iedereen schreeuwt om aandacht. Om aandacht te krijgen (en vast te houden), moet je daarom stevig in je schoenen staan. Vandaar dat jezelf presenteren steeds belangrijker wordt.
In onze presentatietrainingen leren we je hoe je een presentatie onderhoudend en effectief maakt. Daarbij spelen factoren als zelfverzekerdheid, overtuiging en inspiratie een grote rol. Onze trainingen helpen je bij effectief vergaderen, klantgesprekken en eventuele sollicitaties.
Met onze trainingen in gesprekstechnieken, feedback geven en presentatietechnieken ontwikkel je je communicatievaardigheden verder. Daardoor weet je niet alleen boodschappen effectiever over te brengen, ze maken je ook sensitiever voor je omgeving.
Met onze trainingen ontwikkel je je persoonlijke competenties en vaardigheden, waarbij je mag rekenen op een maximaal leerresultaat. Door het beste uit jezelf te halen, draag je ook bij aan het succes van je organisatie.
Er is altijd een training bij jou in de buurt, schrijf je dus nu in.